Реструктуризация и приватизация железной дороги - Знаменский форум
Вторник, 06.12.2016, 10:08
Знаменка. Городской портал
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Знаменский форум » Городские сплетни » City » Реструктуризация и приватизация железной дороги
Реструктуризация и приватизация железной дороги
VANDAL-88Дата: Четверг, 08.09.2011, 14:01 | Сообщение # 1
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 16
Статус: Offline
Кіровоградська обласна організація Всеукраїнського об'єднання "Свобода" різко засуджує чергові спроби монополіста залізничних перевезень в Україні – "Укрзалізниці" – розв'язати свої економічні проблеми за рахунок суттєвого погіршення статусу залізничних підприємств Знам'янки та її робітників. В той же час, голова Кіровоградської облдержадміністрації Сергій Ларін не бачить у цьому проблеми і, будучи зайнятий власним "розкручуванням" у різноманітних рейтингах популярности, робить вигляд, ніби нічого не сталося.

Що очікує залізничників та пенсіонерів малих залізничних міст України після реструктуризації "Укрзалізниці" – стає зрозумілим на прикладі Знам'янки.

Місто Знам'янка, що на Кіровоградщині, є одним із найбільших залізничних вузлів України. У ньому майже кожний другий мешканець, що працює, є робітником одного із багатьох залізничних підприємств міста. Знам'янка має п'ять стратегічно важливих для нашої держави напрямків, а саме: 1 – через Помічну на Одесу та Молдову, 2 – через Долинську на Миколаїв та Херсон, 3 – через ст. Шевченко на Київ, Козятин і далі на ЄС, 4 – через Користівку на Кременчук, Полтаву, Харків, 5 – через П'ятихатки на Дніпропетровськ та Донбас. Це – залізничне серце якщо не всієї України, то Кіровоградщини точно!

Реструктуризація "Укрзалізниці" передбачає перепідпорядкування багатьох підприємств Знам'янського вузла, а саме: близько двохсот працівників приміських перевезень локомотивного депо Знам'янка планують перевести до Одеського депо приміських перевезень. Близько шестисот працівників дирекції з обслуговування пасажирів перепідпорядкують ст. Шевченко Шевченківської дирекції залізничних перевезень Черкаської області та до Херсонської дирекції залізничних перевезень. Близько восьмисот робітників колійно-машинної станції Знам'янки також перепідпорядкують ст. Шевченко Шевченківської дирекції залізничних перевезень Черкаської области. Найближчим часом очікується також перепідпорядкування решти залізничних підприємств міста підприємствам інших регіонів України.

Враховуючи, що, за найскромнішими підрахунками, бюджет міста "схудне" більш ніж на вісім мільйонів гривень, що у свою чергу, матиме наслідком згортання соціальних та інших програм, це ще й потягне за собою великі незручності для працівників, яким для отримання довідки чи якогось іншого документа потрібно буде виїжджати до іншого міста, марнуючи на це свої гроші й час.

У такій, з дозволу сказати, "реструктуризації" проглядається чітка стратегія підготовки до приватизації прибуткових підприємств і знищення економічно менш привабливих.

Кіровоградська "Свобода" вимагає від голови ОДА С. Ларіна та депутатів обласної ради негайно втрутитися у ситуацію і не допустити переведення економічно стабільних підприємств-платників податків із Кіровоградщини до інших регіонів України, що призведе до різкого погіршення показників доходної частини бюджету міста Знам'янки, згортання соціальних програм, різкого погіршення умов праці залізничників. Від гучної самореклами вже час нарешті перейти до реального "покращення життя вже сьогодні", як і було обіцяно "регіоналами" під час виборів.



 
РотмистрДата: Вторник, 13.09.2011, 10:12 | Сообщение # 2
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 137
Статус: Offline
Цікаві люди,- Знамянчани, Доля невдахи- літератора Архангельського їх хвилює, а доля міста та підприємств залізниці, які це місто частково утримують, нікого не хвилює. Але підприємства залізниці все одно скоротять а разом з ними і тих хто на них працює.Адже залізниця, це держава в державі. якій закони України не писані, їх мета- користь , а ціль - нажива. Може хтось міркує що ринки виручать, але купівельна спроможніст знамєнчанина упаде різко і ринки "здохнуть" Ринок може існувати тільки у балансі з підприємствами. От цікаво чим тоді допоможе Архангельский місту? Може ще якогось пасквіля напише? А Ларін місту допоможе як Денікін селянину, керівництво залізниці забули його спитати що їм робити.СВОЯ КИШЕНЯ - НАЙБЛИЖЧЕ!
 
zmk88Дата: Четверг, 08.12.2011, 17:32 | Сообщение # 3
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Статус: Offline
"8 грудня 2011 року має розпочатися чергове розкрадання стратегічних ресурсів держави. Цього разу – транспортних. Верховна Рада планує розглянути у першому читанні Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про залізничний транспорт" (N9377). Одночасно, 7 грудня до порядку денного сесії було включено Проект Закону про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування (N9337)" – про це у своєму блозі на "Українській правді" заявив лідер Всеукраїнського об'єднання "Свобода" Олег Тягнибок.

Також Олег Тягнибок зазначив:

"Разом ці два Закони дозволять режимові цілком легально розпродати (або навіть просто роздати) більшість майна Укрзалізниці. Зрозуміло, кому.

Вищевказаними проектами уряд Азарова-Тігіпка пропонує:

- вивести усі шість залізниць України та підконтрольні заводи та виробничі підприємства (всього 35 підприємств) з-під управління держави в особі Державної адміністрації залізничного транспорту України та передати їх в управління новоствореного акціонерного товариства "Укрзалізниця", при чому в процесі ці підприємства виключаються з переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації;

- надати акціонерному товариству "Укрзалізниця" повноваження щодо розпорядження майном Укрзалізниці (у тому числі, і рухомим складом, вагоноремонтними заводами, виробничими підприємствами), внесеним до статутного капіталу АТ "Укрзалізниця". Таким чином списання, продаж, безоплатна передача, передача в оренду, обмін та надання безкоштовно в тимчасове користування, а також виведення з експлуатації рухомого складу, в т.ч. контейнерів, здійснюватиметься напряму АТ "Укрзалізниця" відповідно до статуту цього підприємства.

Кабмін пропонує залишити у власності держави лише магістральні залізничні лінії загального користування та розміщені на них технологічні споруди, передавальні пристрої, залізничні станції та колії загального користування, тягові підстанції, контактну мережу та інші пристрої технологічного електропостачання, системи сигналізації, централізації, блокування та управління рухом поїздів, об'єкти і майно, призначені безпосередньо для виконання аварійно-відновлювальних робіт.

Тобто, олігархічний режим хоче залишити державі майно, яке потребує найбільше витрат (залізничні колії та станції) та покласти на неї обов'язок витрачати бюджетні кошти на його утримання, одночасно дозволяючи приватному капіталові експлуатувати (в тому числі – й безкоштовно) найбільш прибуткове майно (рухомий склад та ремонтні і виробничі підприємства). Створюється антинародна система, згідно з якою, держава зобов'язана фінансувати інфраструктуру та вкладати бюджетні мільярди, для того, щоб цією інфраструктурою могли безкоштовно або за смішні суми користуватися приватні структури олігархів – утримувачів цієї влади. Крім очевидно негативних наслідків для всієї держави загалом, це закінчиться черговим фінансовим тягарем для простих українців, адже на заміну державній монополії, буде створена приватна монополія (чи олігополія). Олігархам не буде цікавою реальна платоспроможність українців, вантажні перевезення не будуть субсидувати пасажирські – і тарифи для пасажирів стануть не по кишені переважній більшості. Більше того, через контроль вантажного рухомого складу буде чинитися тиск на неугодних підприємців і проводитися недобросовісна конкуренція.

Безперечно, залізничну галузь України треба реформувати, й, наприклад, існування кількох регіональних залізниць є совєцьким атавізмом, який плодить бюрократію та створює штучні адміністративні видатки. Проте, замість того, щоби комплексно розвивати Українську залізницю та впроваджувати нові технологічні рішення, окупаційна адміністрація хоче передати найбільш ласий шматок державної власності у приватні руки.

ВО "Свобода" послідовно виступає за збереження у державній власності стратегічних підприємств, в тому числі – Укрзалізниці та всього її майна, як стратегічного ресурсу України, який забезпечує економічну і транспортну безпеку держави. Більше того, Укрзалізниця є тим підприємством, яке дозволяє, по суті, фізично об'єднати Україну шляхом здійснення перевезень із Заходу на Схід, із Півночі на Південь, надає можливість спілкуватися із віддаленими родичами. Саме тому ми вимагаємо:

1. Відхилити Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про залізничний транспорт" (щодо розмежування функцій державного та господарського управління галуззю) N9377 та Проект Закону про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування N9337;

2. Відмовитися від спроб створення правового поля для відчуження (як формального, так і по суті) будь-якого майна Укрзалізниці й посилити кримінальну відповідальність за незаконне відчуження".
 
TikkertДата: Вторник, 21.02.2012, 18:38 | Сообщение # 4
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 206
Статус: Offline
Государственная "Укрзалізниця" решила вдруг поделиться доходами с пятью коммерческими структурами и отдала им в управление почти весь свой парк грузовых вагонов.

 
РотмистрДата: Среда, 22.02.2012, 09:45 | Сообщение # 5
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 137
Статус: Offline
А где же профсоюзы железнодорожников, которые должны беспокоиться о правах и благополучии своих членов? Или могут только по кабинетам сидеть держа руку на пульсе распределения благ?Вот так потихоньку "железку" и перетянут в частные руки, а вы сидите и молчите...
 
ИгорянДата: Среда, 22.02.2012, 16:34 | Сообщение # 6
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Статус: Offline
По ходу денег на железке поубавится, железнодорожникам пора подумать о поиске нового места работы или подработке.
 
TikkertДата: Четверг, 23.02.2012, 16:16 | Сообщение # 7
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 206
Статус: Offline
КИЕВ, 23 февраля. На Украине разрешили передачу в частные руки монополиста ЖД-перевозок "Укрзализныцу". Парламентарии проголосовали в целом за два закона: "Об особенностях создания государственного акционерного общества железнодорожного транспорта общего пользования" и за закон о внесении изменений в закон "О железнодорожном транспорте относительно разграничения функций государственного и цивильного управления, передает корреспондент "Росбалта".

Закон, который в парламент подало правительство, предусматривает реорганизацию ЖД Украины "в соответствие организационной структуре железнодорожного транспорта в условиях развития рыночной экономики государства, а также требованиям законодательства Европейского Союза… создаст дополнительные возможности для привлечения инвестиционных ресурсов для технико-технологической модернизации отрасли".

В свою очередь депутат фракции НУНС Юрий Кармазин объяснил, что данные законы позволят в скором будущем продать в частные руки до сегодняшнего дня монополиста по перевозкам.

"Развитые страны ЕС, такие как Германия, не пошли путем передачи ЖД в частные руки… У нас же этот закон позволит создать для начала АО, а затем "слить" железную дорогу своим олигархам… ЖД-перевозки поэтому и называются — общего пользования. Но после того, как сюда придут частные собственники, а нет сомнения, что это будут определенные люди, все тарифы для простых людей будут подняты в разы, никто не сможет это контролировать на государственном уровне. Это грабеж собственного народа! Это чисто лоббистский закон под конкретных людей", — сказал оппозиционер.

Фракции оппозиции, а именно Тимошенко и НУНС, в ходе обсуждения законов неоднократно пытались сорвать принятие документов в целом. Однако спикер после провала всех поправок оппозиции к законам, поставил проекты законов на голосования, а провластное большинство дало необходимое количество голосов.

Приватизация железной дороги
 
Знаменский форум » Городские сплетни » City » Реструктуризация и приватизация железной дороги
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright Tikkert © 2016